Vers bloed

Zo, de Zorg Geen Markt dag is achter de rug. Alweer een inspirerende ervaring en een reminder hoe begeesterend het kan zijn om ervaringen met anderen te delen. De andere kant van die medaille is de confrontatie met de werkelijkheid dat we kennelijk in de grote GGZ en in de nog grotere gezondheidszorg elkaar tot nu toe onvoldoende weten te vinden. Dat is dus het eerste waar we iets aan gaan doen! Lezer, surf naar linkedin en geef u op voor de groep ‘Zorg Geen Markt’. Voorlopig wordt dat wat mij betreft de ontmoetingsplaats. Hier zal ik mijn persoonlijke views blijven verspreiden, maar voor discussies en organisatie moet u daar zijn, of op de website van Zorg Geen Markt (zie hiernaast).

Ondertussen is er véél te zeggen over deze dag. Maar gezien slaaptekort en een lang weekend in de benen moet dat tot later wachten. Dankjewel Fred, Thijs, Ineke, Jessica, Linda, Renske, Agnes, Henk, Ciska (en iedereen die ik nu met mijn vermoeide kop vergeet) en aangename kennismaking met al diegenen die ik mocht ontmoeten gisteren. En voor de anderen: ik hoop u tegen te komen bij LinkedIn. ~AR

PS De volgende bijeenkomst gaat sneller komen dan u denkt.

Geef een reactie

